Diskuse

Co čekám od svého prezidenta

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J74a27r91a 54R19a93n13k

19. 11. 2016 4:01

KarmaR^ Vim velice dobre, jak se citite, diky rodicum jsem dospivala ve Svycarsku a tak uz od 68. roku si zivot v demokracii vychutnavam a nedovedu uz jinak predstavit.

2 0
možnosti

díky :) mě bylo 18 v roce 89 a znovu bych ten divný svět a zavřené hranice zažít nechtěl

2 0
možnosti

... Česko jako rovnoprávný člen Evropské Unie ... tak na to zapomeňte. Od ratifikace LS pouze poslušný vykonavatel vůle jiných/velkých. To jste si ještě nevšiml?

1 1
možnosti

všechno lze změnit, tím spíše po Brexitu, každopádně EU se měnit jedině zevnitř

2 0
možnosti
Foto

Jenom abyste nebyl zklamán rakouským trestním zákoníkem. Co já o něm vím, byl horší než ten komunistický. Např. homosexualita a hanobení císaře byly trestními činy.

0 1
možnosti

Ano, selhal! Na celé čáře!

:-)

1 0
možnosti

I když to beru s nadsázkou, tak švýcarské mzdy, německé ceny a švédské státní služby je špatná varianta, protože je naprosto nereálná.

1 0
možnosti

musel jsem to vážné téma trochu odlehčit :) lepší kombinaci jsem v rámci EU nevymyslel

1 0
možnosti