Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J56a48r91a 40R53a75n46k

20. 11. 2016 20:28

Jste muj muz!R^ Delam presne to same, bohuzel jsem pri koupi domu nedelala rozbor pudy, je to samy jil a musim vymenovat, takze stale kopu. Ted jsem nasla studenta, ktery mi za 15.--$ na hodinu hrabosi v jilu. Ty merunkove terasy zni zajimave, ale tady to nejde, broskve a merunkyjsou vetsinou u zdi domu, aby byly trochu pod strechou, jinak se krouti listy. Ale za to mam nekolik stromu se zelenymi a cervenymi fiky, ty dokonce vypusti koreny z pouhych vetvicek.

Jinak byste mel zapracovat na vlastnim bunkru....az to prijde, znate to - survivalists, preppers:-)

0 0
možnosti

tak to máme stejné podloží, u mě je to žlutý jíl, ještě jsem nevymyslel jak ho využít, jestli postavit cihlárnu nebo dělat keramické džbánky :)

0 0
možnosti

Já to chápu, u jedné velké díry mne to jako kluka, také chytlo. Jen to odvážení vykopané hlíny mne nebavilo. Dnes to vnímám jako "nezamýšlený" důsledek potřebné díry. U všech akcí, zdá se, vznikají nezamýšlené důsledky.

0 0
možnosti

jo, ale mě už v lednu bude 46. Když mi táhlo na 30 tak mi otec říkal, musíš to všechno dodělat do 30, pak se ti už nebude chtít, pak to postupně měnil na 35, 40, no a teď už radši neříká nic..

1 0
možnosti

A co zkusit novou kariéru - hrobníka? :-P

2 0
možnosti

možná to kouzlo spočívá v tom, že se tím nemusím živit :)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS